Scientific Journals
|
|
|
Themes in Science and Technology Education |
Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση |
|
Themes in e-Learning |
 |
|
There are no translations available.
1. Για την ανάληψη πτυχιακής εργασίας, ο/η φοιτητής/ρια οφείλει να έχει περάσει δύο τουλάχιστον συναφή μαθήματα με ελάχιστο βαθμό 7. 2. Για την ανάληψη πτυχιακής εργασίας, ο/η φοιτητής/ρια υποβάλλει σχέδιο εργασίας με την κύρια ιδέα, ενδεικτικά περιεχόμενα και βιβλιογραφικές πηγές. 3. Με την ανάληψη της εργασίας ο/η φοιτητής/ρια υποχρεούται σε μηνιαίες συναντήσεις με τον υπεύθυνο (τηρείται παρουσιολόγιο). 4. Ως πρότυπο για τη συγγραφή της εργασίας ακολουθείται αυτό του επιστημονικού περιοδικού «Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση», http://earthlab.uoi.gr/thete/index.php/thete/about/submissions
ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ 2014 – 2015
Α/Α
|
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΤΥΧΙΑΚΗΣ
|
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
|
1
|
Σενάρια διδασκαλίας με το ρομπότ bee – bot
|
Α’ – Δ’ Δημοτικού
|
2
|
Ένα μουσείο υπολογιστών
|
- Θεματολογία
- Εύρεση και περιγραφή υλικού
|
3
|
Σχεδίαση και υλοποίηση εκπαιδευτικών παιχνιδιών
|
|
4
|
Δραστηριότητες στο μάθημα Πληροφορικής, Α δημοτικού (νέο πρόγραμμα σπουδών)
|
Ανάπτυξη εκπαιδευτικών σεναρίων
|
5
|
Δραστηριότητες στο μάθημα Πληροφορικής, Β δημοτικού (νέο πρόγραμμα σπουδών)
|
Ανάπτυξη εκπαιδευτικών σεναρίων
|
6
|
Δραστηριότητες στο μάθημα Πληροφορικής, Γ δημοτικού (νέο πρόγραμμα σπουδών)
|
Ανάπτυξη εκπαιδευτικών σεναρίων
|
7
|
Δραστηριότητες στο μάθημα Πληροφορικής, Δ δημοτικού (νέο πρόγραμμα σπουδών)
|
Ανάπτυξη εκπαιδευτικών σεναρίων
|
8
|
Δραστηριότητες στο μάθημα Πληροφορικής, Ε δημοτικού (νέο πρόγραμμα σπουδών)
|
Ανάπτυξη εκπαιδευτικών σεναρίων
|
9
|
Δραστηριότητες στο μάθημα Πληροφορικής, ΣΤ δημοτικού (νέο πρόγραμμα σπουδών)
|
Ανάπτυξη εκπαιδευτικών σεναρίων
|
10
|
Βιωματική διδασκαλία εννοιών Πληροφορικής στο Δημοτικό (νέο πρόγραμμα σπουδών)
|
Μαθησιακές δραστηριότητες σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών
|
Α. Μικρόπουλος Ι. Βρέλλης
|
|