| Γεωργόπουλος Κωνσταντίνος Ο ρόλος των αναπαραστάσεων στην κατανόηση των μαθηματικών εννοιών που εμφανίζονται σε φαινόμενα του φυσικού κόσμου, μέσα από περιβάλλοντα ΤΠΕ |
![](https://earthlab.uoi.gr/wp-content/uploads/2023/08/zax.png) | Ζαχαρής Γιώργος Η επίδραση της στερεοσκοπίας σε Εκπαιδευτικά Εικονικά Περιβάλλοντα |
| Κοντογεωργίου Ασημίνα Η συμβολή της οπτικοποίησης στην κατανόηση και διδασκαλία της ατομικής δομής της ύλης |
| Κωστάκης Παναγιώτης Η χρήση των εικονικών περιβαλλόντων στη διδακτική της Ιστορίας. Μία προσέγγιση με τρισδιάστατες αναπαραστάσεις ιστορικών κόσμων |
![](https://earthlab.uoi.gr/wp-content/uploads/2023/08/ladias.png) | Λαδιάς Αναστάσιος Σχεδίαση interfaces για εκπαιδευτικές εφαρμογές υπερμέσων και πολυμέσων |
| Μεσσήνης Ιωάννης Η αίσθηση παρουσίας σε εκπαιδευτικά εικονικά περιβάλλοντα |
| Μπάκας Χρήστος Διερεύνηση της αλληλεπίδρασης χρηστών και εκπαιδευτικών εικονικών περιβαλλόντων, διδασκαλία με τη βοήθεια υπολογιστή: Εικονικά περιβάλλοντα στη διδασκαλία της Αστρονομίας |
![](https://earthlab.uoi.gr/wp-content/uploads/2023/08/nats.png) | Νάτσης Αντώνης Παιδαγωγική αξιοποίηση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της εικονικής πραγματικότητας |
![](https://earthlab.uoi.gr/wp-content/uploads/2023/08/padiot.png) | Παδιώτης Ιωάννης Αλληλεπιδραστικά εικονικά περιβάλλοντα για την υποστήριξη του μαθήματος της Τεχνολογίας |
![](https://earthlab.uoi.gr/wp-content/uploads/2023/08/papaxr.png) | Παπαχρήστος Νικηφόρος Αίσθηση κοινωνικής παρουσίας και μαθησιακά αποτελέσματα σε εκπαιδευτικά εικονικά περιβάλλοντα. |
| Πριοβόλου Χρυσή Διαφυλική διαφοροποίηση και γνωστικές δεξιότητες σε εκπαιδευτικά εικονικά περιβάλλοντα |
![](https://earthlab.uoi.gr/wp-content/uploads/2023/08/repa.png) | Ρεπαντής Βυζαντινός Συνεργατική μάθηση με τη χρήση τεχνολογιών διάδρασης σε αλληλεπιδραστικές επιφάνειες |
| Στρουμπούλης Βασίλης Η αντίληψη του χώρου για ολοκλήρωση εκπαιδευτικών εφαρμογών. Η αίσθηση της παρουσίας σε εικονικά περιβάλλοντα |
![](https://earthlab.uoi.gr/wp-content/uploads/2023/08/tzima.png) | Τζίμας Ευάγγελος Διερεύνηση γνωστικών διεργασιών σε εκπαιδευτικά εικονικά περιβάλλοντα |
| Τσάκαλης Παναγιώτης Σχολικές Αποκλίσεις |
| Χαλκίδης Ανθιμος Πληροφορική και Οικολογία. Η εφαρμογή της εικονικής πραγματικότητας στην περιβαλλοντική εκπαίδευση |
![](https://earthlab.uoi.gr/wp-content/uploads/2023/08/kalyv.png) | Καλυβιώτη Κατερίνα Προδιαγραφές σχεδίασης Εικονικών Περιβαλλόντων για άτομα με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος: μία μελέτη Delphi Βιογραφικό |
![](https://earthlab.uoi.gr/wp-content/uploads/2023/08/halk.png) | Χαλκή Γιώτα Μεθοδολογία Σχεδίασης και Ανάπτυξης Ψηφιακών Εκπαιδευτικών Παιχνιδιών |
![](https://earthlab.uoi.gr/wp-content/uploads/2023/08/tsiara.png) | Τσιάρα Αγγελική Νευροφυσιολογικές μετρήσεις για την εκτίμηση της εμπλοκής εκπαιδευόμενων σε ένα βασισμένο σε θεωρία παιχνιδοποιημένο MOOC Βιογραφικό |
| Δελημήτρος Μιχάλης Επαυξημένη πραγματικότητα και ειδική αγωγή και εκπαίδευση: μελέτη αποδοχής και ένα μοντέλο σχεδίασης εφαρμογών Βιογραφικό |
![](https://earthlab.uoi.gr/wp-content/uploads/2023/08/iatra.png) | Ιατράκη Γεωργία Επαυξημένη Πραγματικότητα στην κατανόηση εννοιών Φυσικής σε μαθητές με νοητική αναπηρία Βιογραφικό |